Kejohanan Sukan MSSD Kulaijaya 2011 kali ke-29





Pada 1 - 4 March yg lepas, aku telah terlibat dalam satu kejohanan MSSD Kulaijaya 2011 kali ke-29 yang berlangsung di Stadium Kulaijaya. aku telah dilantik menjadi pegawai untuk kejohanan tersebut. Tugas aku ialah menjaga masa. itu adalah pengalaman pertama aku menjaga masa. sblm ni aku pernah menjadi pegawai untuk empayar lorong dan pegawai acara lompat jauh.

seronok bai klu jadi pegawai ni tp yg lebih menyeronokkan bla geng2 yg jaga masa ni sume sempoi2. kecoh banget lo. x henti2 ade je perencah aji no moto utk wat sedapkan satu2 citer tu. air pancut kuar pn kami yang jaga masa biar org len terutama hakim balapan standby. byk jgk la eksiden kna pancut di air yang terjadi. itu semua kenangan smasa menjaga masa.

untuk johan masa MSSD peringkat sekolah rendah, zon aku or Zon Utara menjadi johan keseluruhan, untuk kategori sekolah menengah aku x sure sbb aku cabut awal. haha...

InsyAllah, len kli klu ade kesempatan aku nak rebut peluang utk menjadi pegawai kerana guru yang paling baik ialah pengalaman dan pengalaman itu memberi kita satu pengajaran dan mematangkan lagi kehidupan ini. tnpa pengalaman kita mgkn ssh untuk membuat sesuatu perkara.

Comments

Popular Posts